środa, 6 października 2010

Gulasz z indyka (kurczaka)

Generalnie kawałki kurczaka/indyka przyprawione, podsmażone i podduszone z warzywami. Przepisów w sieci jest mnóstwo, a ja zrobiłam tak:
pół piersi indyka
1 cebula
2 pomidory średnie
1 mała cukinia
ok. 5 sporych pieczarek
1 żółta papryka

Wszystko pokroiłam, rozgrzałam mocno olej, podsmażyłam chwilę indyka (podobno trzeba na b. rozgrzanym oleju, żeby w mięsie zamknęły się pory - ja tam nie widzę różnicy...), dodałam cebulę, po jakimś czasie resztę warzyw. Dolałam ciutkę wody na dobry początek (potem mnóstwo wody wypłynęło z warzyw) i pozwoliłam całej mieszance dusić się pod przykryciem na małym gazie (indukcja: 3) ponad godzinę.

Dodałam wcześniej do mięsa przyprawę do kuchni meksykańskiej (taka mi się akurat nawinęła), sól i pieprz. Do całości dorzuciłam też liść laurowy i 2 suszone plasterki podgrzybka, ale nie wiem, czy cokolwiek dały ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz